Pages

Saturday, January 15, 2011

kenapa??

                           Assalamualaikum smua,,nk kna prkenalkn dqi ka?? x yah la kot noh,,allaa mst suma da knay bdk bek ni kn,,YESS!!(kdngaran smua brsorak mngiyakn kata2 sya,,tryata ini 1 kbenaran,,)  hahaahaa  dok brhalusinasi la plak,,,haish,,bkn sbb mkn isap DADIH 2 noh,,,ini hyalah efek di atas pqasaan pqasan y tlebey,,haish,,ni da jaoh laqi dqi apa y nk dtulih da nih,,hehee  aqap diamponkan ksalahan beta ya??  haa bbalik kpada tjok asay,,tjok dya knapa?? isi y aku nk tlih ni mst la ada ubungan daqah ngan tajok dya kn,,x kn kot ttiba plak aku boh tjuk KENAPA, pas2 aku dok mngaqot psay bdak y jtoh lbang jmban plak kn,,haa sbenaqnya ceni,,mst koqang musykil + pelik = hati resah dan gundah gulana kn sbb dok pikiaq pasepa la aku wat blok,,,mst ampa kta lam ati ceni "aku wat blok,,dya pon wat gak,,mnyebok ja,,"  haa btoy dak?? alaa biaq la kt aku,,,aku wat blok ni sbb ampa smua la,,ni smua salah ampa,,ANDA BERSALAH!!  ANDA BERSALAH!!  (mnuding jaqi trhadap koqang suma sambey tgelak jhat) HAHAHAAA,,                                                                      


                    allaa sbenaqnya aku wat blok ni sbb tlah tmbulnya PHD (pnyakit hasad dgki) dlm dqi nih,,haa laa,,tgk blok ampa suma yg qona-qoni cam plangi 2 siap bley kalah tadika kat taman knari ,,,sapa x jeles,,jeles gla der,,,hahaa tp x pa,,,jeles sat ja,,kn x bek,,hehee (cehh,,pnday laa) ,,,ok ksimpulannya aku da wat blok pn,,tp,,tp,,tp,,(haish bqapa byk tp da,,pnampaq satg)  ,,tp kn blok aku ttp x scantek,,secomey,,sepretty dan se se lg lah dgn blok ampa 2,,huhuu (acehh kembang la 2 oqang puji blok dya,,huh)   xpa2,,dgn ini,,saya,,bdk baek,,(haish agkt la tgn,,nk bca kod of kondaq nih)  akn mncoba ntok wat blok semolek blok koqang smua,,ok,, tataa

No comments:

Post a Comment