Pages

Thursday, February 10, 2011

x dak aidie~

             Assalamualaikum,,,sorry la sbb x taw nk tlih pa,,jgn marah ar sbb tlah dmaklumkn mnerusi tjuk 2 kn,,sja la tlih jgk sbb tlah dkomen oleh  Datin Mysarah pda ntah bqapa hari y lalu,,beliau kta ceni 'ang x update ka blog?? bla aku p ja asyik story y sma ja,,' haa lbey kurang larr,,jd aku tlah brtekad y akn tlih post baru,,hehee 1 ja post,,hrmm dan lg komen ialah dri kakak gelong aku,,dya kta ceni 'apa ang nih,,tlih bhasa kedah byk,,mcm orang pham,,' haa itulah komen smalam,,,hrmm nk tlih pa g nih??

             okey skarang berita cuaca,,keadaan d sungai ular dan kulim skarang nmpaknya sdg dlanda ribut taufan dan air banjir nmpaknya sdah mencecah 100km dri paras pantai merdeka,,hjan ini nmpaknya dsbbkn oleh rakyat2 d kulim tlah mngadakan parti karok pda kemarin,,hahahaa,,ni suda mlebey,,maw tokok tambah plak aku nih,,jd btoy haa,,ok lah,,sbenonya kat sni hjan lebat ja ,,xdak pn banjir-membanjir brlaku,, k tataa,,lalalaa~

p/s : klau ampa suma pqasan,,x byak sgt aku gna kedah,,hahaa  ^^

No comments:

Post a Comment