Pages

Friday, November 30, 2012

mimpi dia.. ;')

                                                      Assalamualaikum.. 

                                  
mama..adik nak kawin..tu..dengan laki hensem tu..haha mmg berangan lah kan..k dah jatuh cinta kat mamat atas tu dari awal taon lagi..dia jatuh cinta kat aku dari bila? k stupid question.. eh titew nak cite ni..smalam kn titew mimpi dia..eh bkan mamat atas tu..tpi emm..called him mr.confused..tu lah..tataw lah napa tetiba smalam mimpi dia..hesh sbab asyik fikir dia kot..hahaa i'm trying to forget him..get rid of him from my mind and heart..tpi..susah skit..tkpa..ingat ezzatul..buat apa ingat org yang tak ingat kita..tapi mimpi smalam best..ada ramai kawan2 aku..yang pling lawak bila jmpak amira shahrowi dlam toilet..pastu dia sruh aku pi rmah dia..then mcam mna ntah tetiba muncul mr.confused dgan his friends..brguau senda apa lah dgan dia..ha ha..funny..in reality? won't happen..sebab apa?sebab aku sakit.sakit apa?sakit hati.dengan hang. *aku harap mimpi tu btul*

No comments:

Post a Comment