Pages

Wednesday, November 28, 2012

RINDU!!

                                                         Assalamualaikum..  \('_')/



  

ok...aku tataw nk ckap cena..aku rindu gila-gila..rindu badlishah..rindu kawan-kawan aku..ya Allah aku menyesal gila pindah..seriously..aku rasa seronok sangat dduk bad..ada life skit..dkat situ? huh pack gila..smpai nak korek hidung makan pon tak sempat..

aku rindu badlishah lah!! rindu nak ceng kelas..ceng sekolah..bawak fon..dgar lagu dlam kelas..bergosip..pakai socks pendek n warna-warni...rindu nak nyanyi lagu negeri kedah..lagu bad..lagu sekolah bestari...rindu nak ceng assembly pastu mnyorok dkat  budak junior..rindu nak pi koop beli roti ceklat..rindu nak kacau cikgu-cikgu yg sporting habes..rindu nak mai sekolah lepas rehat..pakai baju smart-b  smpai balek..rindu nk enjoy msa pj...rindu  stayback dgan kengkawan pastu makan solero..rindu koko..rindu  nak tawaf satu sekolah walaupon ckap kat ckgu nak pi toilet..rindu tido dlam kelas..rindu nak ckap kedah tanpa org rasa aku pekat sangat..rindu sama-sama tak buat homwek tapi ckgu tak marah..rindu nak pakai bju skolah putih dgan kain biru dan kasut putih..rindu nak smbang gelak kuat-kuat tanpa org usya pelik..

ok banyak sgt yg aku rindu..smpai tak larat tulis dah..ok apa-apa pon aku rindu smua yg brkaitan dgan badlishah!! rsa mcam nk jdi pelajar badlishah sepanjang hayat..nk belajar ja kat situ...msti best...yang paling aku rindu ialah kawan-kawan aku dkat situ..susah nak cari kawan yg sggup susah senang mcam hampa taw tak..tmbah-tmbah lagi dkat asrama..smua org jdi selfish skit kot..ok kalau la aku ada power yg boley buat hampa taw btapa aku rindu dan sayang hampa..msti terharu..hahaa k riak plak..so, bila nk hang out nih? x sabar macam nk pi dating pulok..hikhik

ttiba tringat msa awal taon sbelum pindah..dduk tepi zalikha dlam kelas 4sc8...ckgu zakuan dok menyembang apa ntah dgan bbudak kt dpan..aku x pham dia ajar..apa lgi , aku pnjam fon ikha nk dgr lagu..aku lpa bwak plak..cehh dia ada lagu korea ja.. ==' dasar fanatic..ahahaa  hentam jelah..korea pn korea lah wlaupon x minat...ye ah..boring sir zakuan dok ajar apa..x paham dia cakap omputih..hahaa sengal  kan aku nih.. *sori sir..

dengan si makcik zalikha..buat homwek..
                                        




        

No comments:

Post a Comment