Pages

Monday, December 3, 2012

again!

                                                          Assalamualaikum..  (-_-)
ok.mood dah macam zombie tu.credit untk zombie cik alia sofia kita..meluat aku.kenapa?sebab mimpi dia lagi.sapa?mr confused.titew mencik dia.. :'( sengal betul.dah 2,3 hari brturut-turut mimpi dia.haish orang tua-tua kata dpa pn mimpi kita.k kena kelentong aku..tak mungkin dia ingat aku.haktuih!mcam aku nk ingat dia sgt..whateva lah..malas cita psal dia. =='





sepupu aku super duper hyper gila..tak larat nak kawal..cute sangat  adam oi..
tu kjadian pokok timpa jalan..dekat ja dgan rumah toksu..


haa tadi kan..aku blik kmpung kat labu besar tu.msa tengah makan rambutan n durian dgan tok apa smua kat pangkin luar, tetiba angin kuat.mendung semacam ja.langit yang cerah bertukr gelap gulita..makan lagi..then dengar bunyi kuat.semua tekejut beruk ..pastu illani *spupu* ckap " bumbung pondok tu kot terbang" .ok sambung makan lagi..ayah aku dah bangun pi usya kat jalan..rupanya satu pokok besar patah pastu jatuh kat jalan..dekat gila ngan rumah toksu aku ni..semua keta patah balik..ayah aku pi tolong angkat..hehe kuat ke?
sepupu aku..illani..hehe
ni dekat rumah toksu aku..bdak 2 taon tlong amek gmbar..tu yg  blur..haha
  

No comments:

Post a Comment