Pages

Sunday, December 9, 2012

secreto! shh~

                                                       Assalamualaikum..  :'(
                                                   
                                                   
hai awok awok..titew tension nih..argh! ok meluat tahap gaban dah..tadi buat homwek,tensyen sangat tu yang online sat..nak buat add-math, ya Allah..cikgu oi..rumah saya tadak mikroskop nak tengok soalan tu..awat la pi print kecik sangat.naik juling dah mata aku dok usya soalan tu.satgi klau aku buat,salah soalan, buat penat ja..ok katop add-math. aku amek math mode plak..heh ni mncabar kesabaran dan keotakkan aku.aku dok buat soalan tu lama gila.siap dok kaji buku rujukan. rupanya chapter fom 5.sengal! amek bku rujukan lain,try fahamkan. ok otak aku jam dah. cikgu, perlu ka saya buat soalan ni? ok katop math mode.
                                            
bkak bm. mungkin bm senang. yelah aku kan melayu.hehe bukak soalan, nah hamek kau. payah benor. dah la format rumusan aku lupa. buku rujukan tak bawak blik. ok soalan lain. suruh aku cari kesalahan ejaan lah.kesalahan tatabahasa lah..eh cikgu, saya tengok soalan tu tadak yang salah pon.tu yang saya tak buat. *mintak penyepak kan* .. novel pulak.hah sudah..sengal kan aku..baca soalan bm masa dengar lagu omputih hat rock minyak cap kapak..memang serabut..soalan dah la putar belit..katop bm..k babai homwek. hai fesbuk..
                                             
oh oh awok..titew lupa nak cakap..tadi kan, titew dudok la dpan pintu yang trbuka luas trang-tang tang sambil tgok tv ngan kakak titew..oh titew sambil maen fesbuk kat fon skali..tetiba dgar bunyi moto abang posmen. dia berenti btol2 dpan rumah.tapi macam nak parking dlam rumah aku pn ada. heh kantoi la aku dok baring dpan pintu.*motif dduk dpan pintu mmang dok tunggu posmen* pastu dia nmpak aku, aku dduk la bersila. then dia dok tunggu aku pi amek surat tu. eh macam la tak boleh letak dalam peti surat tu.naaak jugak aku pi menjemput kat tangan dia.sabo jelah..masa nak amek tu, pehh dia bagi senyuman manis yang menusuk kalbu tuh.dengan spek hitam nya.eh awok macam matrix la.hekhek  nak ngorat titew ke abang posmen?  >.<  nampak ja logo maktab,aku terus tepuk dahi kat situ..dia gelak.. sengal =='

masuk bilik, kunci pintu..bukak senyap2 surat. hah meroyan la aku tengok result.teruk merudum.lantak ah.mmg tak dpt la anugrah pgetua kali ni.ah dpat tak dpat.tak kesahlah..redha.haha *tahniah cik maisarah.result hang gempak gila!*  kluar bilik, tengok kak aku pegang henset aku, pastu dok gelak mcam mak tiri ja.hah sudah! aku taw apa dia buat..check fon,dah post dah..baru tinggal sat, fesbuk aku dah kena hack.status mrepek dia tulis.sengal long! haa pastu dpat kertas tunggakan.dobi ngan baju sukan tak bayar..haha padan muka.tu la cikgu ni asyik dok maen aci nyorok ja ngan student.bila nak bayar,cikgu tadak.taon dpan maen polis sentri plak eh cikgu. *mntak penyepak belah kiri plak*

oh haa..tadi sobre mai rumah,bagi buku daya karya 2011..ceh dapat ke tak dapat, sama ja..gambar aku bkan ada dlam tu..tu la ezzatul.suka la lagi ponteng kelas.ponteng sekolah.mai sekolah lepas rehat.macam sekolah tu tokwan aku ada share plak kn..haha eh takpa la..tu skolah sultan aku.ok la tu kn..dari tadak kaitan langsung..ehehe  ingat lagi.hari masa tangkap gambar kelas tu, aku mai sekolah lepas rehat.mai ja sekolah, depa dok sronok dah amek gambar..heh bkan nak cakap awal..kalau tak,lepas subuh aku dah terpacak kat tmpat amek gmbr tu..ruginya~ haish..
ni kelas yang paling aku sayang..tu cikgu ziana yang baek hati..oh ya masa ni aku buat tanduk kat kepala aizat.dlam buku nmpak la skit.hehe
aku pelik.kenapa nmpak pendek? weird.


No comments:

Post a Comment