Pages

Wednesday, April 30, 2014

A friend who's not a friend

♥ Assalamualaikum. -.-

                    Aku dah tak tahan. Aku benci hang ____ !! Kenapa buat aku macam ni? Apa salah aku kat hang? Selama ni aku layan hg dengan baik. Too good. But you. You? Hang layan aku macam mana? Macam apa? It's just when u need me rite. Aku tak mintak hang balas aku apa-apa. Apatah lagi pujian. Sikit pon tak. Just APPRECIATE me. Tu ja aku mintak. Tolongg la hargai aku sikit. Sebagai seorang insan yang selalu ada masa suka duka hang. I bet u didn't even remember it rite. Ehh bukan aku nak mengungkit nah. Ni kalau betul aku nak mengungkit, aku rasa terkedu hg dengar nanti kot. Banyak sangat. And aku bukan type yg suka mengungkit. So, biar jelah semua tu aku pendam dulu. Tapi, aku dah letih lah macam nii.. Selalu ja mengalah. I've a heart too. Dia pon taw rasa sakit jugak. So please stop. Please stop all of this  stupid life that u'd created. Aku nak keluar dari dunia hang yang penuh kepura-puraan trhadap aku nih. Hang buat aku macam ubat kan. Bila sakit, baru pandai nak cari. Bila sehat, waahh seronok jah main sampai tak ingat dunia. Thanks to you lah sebab hg dah buat aku rasa and dapat pengalaman macam yang orang kata "kawan yang perlu bila susah ja. Bila senang, dia pon hilang". Yeahh. And now i reallyyyyy feel that i've got one too.. And it is you. Just leave me alone. Takyah cari aku dah. Bila aku dah rasa ok sikit, aku cari hang. Serius penat sangat rasa dipergunakan hang. I'm tired with all of this. With your games. Please find another player. I quit. 

Sincerely: me who's exhausted with YOU! Demm u. Pfft~  -..-


No comments:

Post a Comment