Pages

Wednesday, May 7, 2014

F.E.L.O

♥ Assalamualaikum. ~(^.-)~

                   Ini kisah mengenai Felo. Sapa felo? Apa tu felo? Is it a food or a cat? Nope. Felo is a human, a guy, a cute guy, a cute guy, and a cute guy. Ehh apesal cute tu sampai 3 kali. Hahaa ngada kau jahh.. Tu maknanya dia cute giloss laa..hehe Kenapa nama dia felo? Sebab aku rasa word felo tu macam cute cuteee ja bila sebut. Haa sesuai la ngan dia yg cute tu. Ahaks. Ohh yaa. Lupa nak cakap yang Felo tu crush aku. Okeh ex crush maybe. Arghh still belum ex kot. In progress. Eh ingat senang ka nak lupa crush kita haa.. Dia crush aku yg ke berapa pon aku taktaw. Hahaa ramai pulak rasa. He's my schoolmate. Sekolah mana tu rahsia. Tapi bukan sekelas dengan aku. Thanks God. Sebab aku takut aku takleh focus dalam kelas. Bukan aku tengok cikgu nanti, muka dia yg aku asyik tatap kot kalau sekelas.hahaa. Tapii memandangkan kelas dia dekat ngan tandas, so aku terpaksalah lalu depan kelas dia bila nak pi tandas. Aceyy terpaksalah kunonnn..hahaa And dalam sehari tu memang tak terkira lah berapa kali aku pi tandas. Nak usya anak teruna orang sebenarnya. Hehee nampak tak kegatalan di situ..ahaks. Alaa usya dari jauh jaa.huu belum berani nak confess.

                   Tapi kan, nak dijadikan cerita, a friend of mine yg mulanya aku dan dia rapat, tapi rupanya tikam belakang aku tu, haa dia tu pon suka dekat felo jugak. Aku ni jenis yang bila dah kawan suka, so takkan kita pon nak kacau line kan. Beralah la sikit utk membe kann.. Tapi bila dh dia buat aku macam tu, terus aku rasa "ok fine. Dia sanggup buat aku ceni kan. " sooo sebab tu la felo masih belum stop jadi crush aku.haa  dan another one. Senang ja kalau nak detect sapa crush aku or yg aku suka. Orang tu mesti aku tak pernah cakap. Yeahh that's me. Aku ni pemalu sikit bila depan org yang aku suka. So, aku takkan cakap maybe sepatah ja bila depan dia. Anddd the most thing is, aku kalau dah suka kat someone tu, i'll be a great stalker. Hahahahaha try me. Serious talk. Aku akan stalk dia habis habisan. Hehe oh ya. Lupa pulak. Terdetik nak post pasal felo ni sebab aritu kawan aku cakap dia trjumpak felo..arghh untungnya..aku nak jugak..huu :'( k bai felo..dah patah hati ngan felo. Sebab ramai sangat suka dia..yelahh dah comel kan..zhai zhien.. # untungnya sapa jdi gelpreng dia..tapi aku ada name tag dia..terjumpak and lupa nak bagi balik. hehe buat kenangan. nanti boleh cerita kat anak2 aku, "nak, ni la crush mak dulu" . hikhikhik




bajet tunggu felo datang la tu. hehe


No comments:

Post a Comment