Pages

Sunday, December 21, 2014

here i should tell something

Assalamualaikum.

 Harini rasa nk update sangat. Even pakai fon jah. Biar jari menari di papan kekunci, meluahkan segala yg terbenam di hati. why zatul? Why? Banyak sangat dugaan nih. Dah takleh focus even note math depan mata.  takpa. Selagi boleh sabar, aku akan sabar. Sabar tu separuh daripada iman. Allah suka orang yang sabar. InsyaAllah akan ada manisnya di sebalik kesabaran ni. :)  tapi. Tapi.. kau. Kau. Kauuu kenalah faham. Human do have their own boiling point. Yg membezakan cuma takat dia ja. So faham faham sendirilah. Takkan kita nk kena SELALU SABAR dengan kerenah kau kau yg mencabar kesabaran ni kan. Jangan sampai bila dh sampai takat didih tu, kau baru nak lari selamatkan diri. Maaf. This explosive can reach you ok!  K bai. Nak baca math. Meluat ingat pasal ni.
Ok ni masa lab chem. Lecurer kat depan. Me? Kira semut. Hahaa tido ahh. Then tak perasan nabilah snap and letak kat grup wassap kelas..aishh sabo jelah..hahaa

No comments:

Post a Comment