Pages

Saturday, January 10, 2015

awak. suara awak sedap..dap dap..

Assalamualaikum.  \(♡u♡)/

Ok harini post menggedik sikit. Kahkahh 
Tapi tu japgi. 

       Ni baru balik dari majlis penutupan Maulidur Rasul. Tapi ni tak bermakna cinta kepada baginda tamat. Kalaulah baginda ada. Melihat umatnya berarak satu kolej sambil berselawat keatas baginda. MasyaAllah. :')  ya. Kami sanggup meredah blok C (asrama laki. Kehkeh)  naik turun bukit cuci mata sikit. Tapi puii baju brgantungan kat tingkap diorg. hahaa.. 

Panas jangan cakap ah kan.    
            Dengan tema blok; baju kurung pink/merah dan tudung hitam. HITAM. menyerap haba sungguh. Dan menyirap jugak darah bila ada minah ni pijak kasut aku smpai trkeluar. -.-  but sokay. Panas apa semua tu tolak tepi. Demi apa? Demi CINTA kpd RASULULLAH SAW. :)  ni baru panas dunia. Panas akhirat? Nauzubillahhiminzalik. Tak dapat bayangkan weh. Bayangkan. Satu titik api neraka je pon dah boleh musnahkan bumi ni semua. MasyaAllah. 

Ok then kita masuk part gedik sikit. Kahkahh. 

           Walawehh.. sedap bhai suara geng nasyid tadi. Terkedu aku. Lgipon sebab ada sorg tu yg aku spotted that day. Dh ada satu ciri aku nak. Suara sedap..woaa..hahaa. then tgah sedap usha . Tetiba tersentap. Rasa hinaaa sangat diri ni sebab niat dah ke lain. Bukan ke majlis maulid nabi, tapi aku tgah zina mata zina telinga usya anak teruna org. Nak nangis jugak tadi. Rasa teruk sangat diri ni. dah la lagu tu sedih..menusuk kalbu betul. Hmmm harap sangat dapat jodoh yg boleh bimbing diri ni. :'(   ustazah aku cakap kalau kita suka kat orang tu tapi kita x bagitahu kat sesape pon. Dalam hati kita je. Pastu kita mati. Then tu dikira sebagai jihad kecil.

1 comment: