Pages

Sunday, March 8, 2015

curik-curik

Assalamualaikum .  (-.-)

Apa kau rasa bila ada someone ni ambik gambar kau. Tanpa kebenaran. eh bila dah TANPA IZIN tu maksudnya curi lah kan.  apa ni curi-curi. Tak gentleman langsung. Nak gambar, cakap ah (even aku memang takkan bagi pon. Eheh.) .

Ceritanya hari khamis baru ni. Masa kelas badminton. Aishh taktaw lah sempat dapat ke tak sebab bila aku perasan, aku terus purak-purak pusing belakang even bola kat depan. Hahaa. Kalau lah aku boleh baling diorang macam bola rugby. Hmmmm sakit pulak hati. Nak berdendam, nak menjeling buat muka garang bila selisih nanti, pon tak boleh. Sebab aku dah lupa muka hensem dia tu. Hahaa. Hmm --" ni la kelemahan aku. Cepat lupa muka orang. Jangan sampai kita jumpa lagi eh, kalau tanak makan kasut saiz sembilanpuluhenam. K cao.

Muka garang kot.

No comments:

Post a Comment